Известие

Collapse
No announcement yet.

С какви двигатели са Вашите 156-ци?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от tipo1960 Покажи съобщение
    Единият го знаем къде е,в коша на една баничарка е,а другите 5 къде са незнам
    'ко йе дизелов тоз вье шьест , можи и да йе в баничарката
    Eй, не спират да хранят тия бензинджии, нещо се изпозасегнаха
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Любчо, през 2001 година си купих същата дедра 90-ти набор, и ако знаеш що нещо се смени по тая кола В резултат, още си е моя и съм я завещал на бащата да си я кара докато изгние съвсем и я разпродам на части, щото е непродаваема на фона на вложените пари. Тази кола ме научи да не се женя вече никога за друг автомобил. Не му вярвай на вуйчо ти, убеден съм че точно тази кола му е ебала мамата
      Вуйчо ми не ме лъже!!!!!!!!!!! НИКОГА
      ако му каже някой майстор че трябва да даде повечко пари за ремонт веднага я разкарва
      П П всичко сам си оправя ако не е свързано с електрониката
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • Кой казва че лъже, просто е премълчал Като оправя всичко сам, само той си знае колко трошлива кола е Дедрата
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          На доста места съм защитавал тезата че, колкото е по-нов автомобила толкова по-добре - е, моят още е далеч от определението 10-годишен и нямам намерение да го чакам да стане такъв, така че едва ли всички тези неща ще ме сполетят. За година и малко съм сменил един съединител (консуматив, макар и нерегулярен) и датчик "Бош" на коляновия вал. През това време, нито "тежката предница" ми е повлияла на окачването, нито съм се оплаквал от "забиване", "нестабилни обороти", "защо ми харчи 20/100 градско" и т.н. непрекъснати болежки, от които реват "спонсорите"
          П.п. защо от Алфа се отказаха от TS технологията в 159 и почнаха да монтират опелските JTS/Direct Ecotec
          Сега първо едно много важно нещо бензиновите автомобили които се внасят са на не повече от 200-250К км (не това което пише на километража а реалните) а дизеловите са на около 1,5 до 2 пъти в повече километри така че възрастта за една кола не е много определяща за състоянието и а километрите . Правя едно отклонение един колега от форума си взе преди от около година 147 1,9 2003 и сподели тогава че на километража мисля че пишело 60к км а на реално мисля беше над 250к км. и не си мисли че като си я купил от Италия от първия и собственик със сервизните книжки и н т.н. километража и не е връщан. обикновено кола на малко километри е доста скъпа навън и там дизеловите коли се купуват да се карат здраво. Казваш че си сменил съединител аз знам бензинови на по 220к км дето не им е сменян съединителя на твоята колко пише на километража от 80 до 100к км А?
          Забиването клатенето на обороти и високия разход се оправят не много трудно и се дължат на дебитомер който имаш и ти ламбда сонда и ТПС който имаш и ти само че твоя не струва 320лв а около 800лв. Аи това са проблеми които се отстраняват.
          ТS е започнал да се вгражда мисля в началото на 90-те мови и малко по рано развивало се е няколко пъти докато последната модификация е в CF3 мотора който се вгражда до 2003 -2004. Просто в един момент технологиите се променят и е време за преминаването към друга технология . Двигателите не са опелски а само блоковете главата е разработка на Алфа Ромео а горивната система си е Бош. Двигателите с JTS технологията са по икономочни и по екологични и ако знаеш на какъв принцип работят ще знаеш че е трудно да вкараш две свещи в камера в буталото (просто няма смисъл)
          Ти казваш че колата няма проблеми ако не си правил окачване и си карал в България съм сигурен че имаш за смяна тампони на горни носачи и тампони на долни носачи каквото и да разправяш факт. Ходил ли си да мериш турбото ходил мли си на тест за амортисьори или викаш тя колата нова те трябва да са здрави, ако не си ходил не казвай на колата нищо и няма. А и още нещо 90% дебитомера ти е за смяна обикновенно на 100к км живота им свършва (това не съм си го измислил аз чул съм го от Бобо от Екстриим тунинг)
          Мисля че ти отговорих на въпросите.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Сега първо едно много важно нещо бензиновите автомобили които се внасят са на не повече от 200-250К км (не това което пише на километража а реалните) а дизеловите са на около 1,5 до 2 пъти в повече километри така че възрастта за една кола не е много определяща за състоянието и а километрите . Правя едно отклонение един колега от форума си взе преди от около година 147 1,9 2003 и сподели тогава че на километража мисля че пишело 60к км а на реално мисля беше над 250к км. и не си мисли че като си я купил от Италия от първия и собственик със сервизните книжки и н т.н. километража и не е връщан. обикновено кола на малко километри е доста скъпа навън и там дизеловите коли се купуват да се карат здраво. Казваш че си сменил съединител аз знам бензинови на по 220к км дето не им е сменян съединителя на твоята колко пише на километража от 80 до 100к км А?
            Забиването клатенето на обороти и високия разход се оправят не много трудно и се дължат на дебитомер който имаш и ти ламбда сонда и ТПС който имаш и ти само че твоя не струва 320лв а около 800лв. Аи това са проблеми които се отстраняват.
            ТS е започнал да се вгражда мисля в началото на 90-те мови и малко по рано развивало се е няколко пъти докато последната модификация е в CF3 мотора който се вгражда до 2003 -2004. Просто в един момент технологиите се променят и е време за преминаването към друга технология . Двигателите не са опелски а само блоковете главата е разработка на Алфа Ромео а горивната система си е Бош. Двигателите с JTS технологията са по икономочни и по екологични и ако знаеш на какъв принцип работят ще знаеш че е трудно да вкараш две свещи в камера в буталото (просто няма смисъл)
            Ти казваш че колата няма проблеми ако не си правил окачване и си карал в България съм сигурен че имаш за смяна тампони на горни носачи и тампони на долни носачи каквото и да разправяш факт. Ходил ли си да мериш турбото ходил мли си на тест за амортисьори или викаш тя колата нова те трябва да са здрави, ако не си ходил не казвай на колата нищо и няма. А и още нещо 90% дебитомера ти е за смяна обикновенно на 100к км живота им свършва (това не съм си го измислил аз чул съм го от Бобо от Екстриим тунинг)
            Мисля че ти отговорих на въпросите.
            Друже, не се хаби, "Не го отвивай, остави го да се поти"

            Comment


            • моето ГТВ е на 270 000км реални пише си на километража и са реални а досега съм виждал все от 80 до 130 000 едва ли.
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • На моя километраж пише 122к, Алфадиага показва 155к......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  На моя километраж пише 122к, Алфадиага показва 155к......
                  имаш ЛС
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Тракат , но поне няма да ме засърбят ушите от вибрации Пък и лесно се оправя.

                    п.с. без лоши чувства към дизелите
                    Ми в купето нямам вибрации освен предизвиканите от други работи
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                    BMW 316 Compact '95

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      На моя километраж пише 122к, Алфадиага показва 155к......
                      На бензинките, не може да се видят реалните км. Питал съм Бобо и във Вантотрейд. А ТС ЦФ3, старата технология, се слага и през тази година в 147 и ГТ.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Сега първо едно много важно нещо бензиновите автомобили които се внасят са на не повече от 200-250К км (не това което пише на километража а реалните) а дизеловите са на около 1,5 до 2 пъти в повече километри така че възрастта за една кола не е много определяща за състоянието и а километрите . Правя едно отклонение един колега от форума си взе преди от около година 147 1,9 2003 и сподели тогава че на километража мисля че пишело 60к км а на реално мисля беше над 250к км. и не си мисли че като си я купил от Италия от първия и собственик със сервизните книжки и н т.н. километража и не е връщан. обикновено кола на малко километри е доста скъпа навън и там дизеловите коли се купуват да се карат здраво. Казваш че си сменил съединител аз знам бензинови на по 220к км дето не им е сменян съединителя на твоята колко пише на километража от 80 до 100к км А?
                        Забиването клатенето на обороти и високия разход се оправят не много трудно и се дължат на дебитомер който имаш и ти ламбда сонда и ТПС който имаш и ти само че твоя не струва 320лв а около 800лв. Аи това са проблеми които се отстраняват.
                        ТS е започнал да се вгражда мисля в началото на 90-те мови и малко по рано развивало се е няколко пъти докато последната модификация е в CF3 мотора който се вгражда до 2003 -2004. Просто в един момент технологиите се променят и е време за преминаването към друга технология . Двигателите не са опелски а само блоковете главата е разработка на Алфа Ромео а горивната система си е Бош. Двигателите с JTS технологията са по икономочни и по екологични и ако знаеш на какъв принцип работят ще знаеш че е трудно да вкараш две свещи в камера в буталото (просто няма смисъл)
                        Ти казваш че колата няма проблеми ако не си правил окачване и си карал в България съм сигурен че имаш за смяна тампони на горни носачи и тампони на долни носачи каквото и да разправяш факт. Ходил ли си да мериш турбото ходил мли си на тест за амортисьори или викаш тя колата нова те трябва да са здрави, ако не си ходил не казвай на колата нищо и няма. А и още нещо 90% дебитомера ти е за смяна обикновенно на 100к км живота им свършва (това не съм си го измислил аз чул съм го от Бобо от Екстриим тунинг)
                        Мисля че ти отговорих на въпросите.
                        На километража ми в момента пише 109 000, като я взех пишеше 96000, но тва е бял кахър (между другото, купих я за 7000 евро след малко пазарлък). Съединител съм сменял на служебна кола, купена от София Франс Ауто, когато беше на 67000 км. така че, не на мен тия
                        На човек с над половин милион километра зад гърба, и то основно на дизелови автомобили, ли ще обясняваш че не може да разбере дали са му изпуснали амортисьорите,разтропали носачите, турбото и дебиломера не работят, ти съвсем се оля!?! Писал съм по-нагоре че колата е поддържана по книга, т.е. ако е имало нещо за смяна е сменяно, не съм я купил от Горубляне все пак. Съединителят е нормално да замине, животът му е около 100000 километра при 156, а и не забравяй чудесният въртящ момент на JTD-тата, който е с основна вина за това. Тия бензинки на по 220000, откъде си бил сигурен на колко километра са всъщност, та знаеш дали им е сменян или не съединителя
                        А сега си помисли какви кошници се продават за по 5000 лева, все тоя набор 98-99та година, и като махнеш 3-те бона печалба на джамбазите, се сети откъде са взети тези коли и какво им е техническото състояние, пък после Алфите били трошливи, хаха Един жокер - повечкото са бензинови, ама вие се надявайте на господа и съвестта на джамбазите...
                        Относно икономичността на JTS двигателите, в раздела 159/Brera един пич с Бреричка 2,2 бензин обясняваше "чe харчела като ламята Спаска" , а има и други твърдения от този род...
                        Форумът изобилства от колеги, които бърникайки по колите си без причина, са ги развалили така че не е нужно да откриваме топлата вода като кажем, че кола не се кара в сервиз без причина, т.е. нещо да се е счупило.
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          На километража ми в момента пише 109 000, като я взех пишеше 96000, но тва е бял кахър (между другото, купих я за 7000 евро след малко пазарлък). Съединител съм сменял на служебна кола, купена от София Франс Ауто, когато беше на 67000 км. така че, не на мен тия
                          На човек с над половин милион километра зад гърба, и то основно на дизелови автомобили, ли ще обясняваш че не може да разбере дали са му изпуснали амортисьорите,разтропали носачите, турбото и дебиломера не работят, ти съвсем се оля!?! Писал съм по-нагоре че колата е поддържана по книга, т.е. ако е имало нещо за смяна е сменяно, не съм я купил от Горубляне все пак. Съединителят е нормално да замине, животът му е около 100000 километра при 156, а и не забравяй чудесният въртящ момент на JTD-тата, който е с основна вина за това. Тия бензинки на по 220000, откъде си бил сигурен на колко километра са всъщност, та знаеш дали им е сменян или не съединителя
                          А сега си помисли какви кошници се продават за по 5000 лева, все тоя набор 98-99та година, и като махнеш 3-те бона печалба на джамбазите, се сети откъде са взети тези коли и какво им е техническото състояние, пък после Алфите били трошливи, хаха Един жокер - повечкото са бензинови, ама вие се надявайте на господа и съвестта на джамбазите...
                          Относно икономичността на JTS двигателите, в раздела 159/Brera един пич с Бреричка 2,2 бензин обясняваше "чe харчела като ламята Спаска" , а има и други твърдения от този род...
                          Форумът изобилства от колеги, които бърникайки по колите си без причина, са ги развалили така че не е нужно да откриваме топлата вода като кажем, че кола не се кара в сервиз без причина, т.е. нещо да се е счупило.
                          Щом караш дизелова кола от половин милион километра не е сериозно да твърдиш че съединителя заминава на 100к км на личен автомобил това не е сериозно независимо че двигателя е дизелов съединителя а не е от вафлени кори но щем казваш.
                          А за безиновите 156 с съединители на по 220 к км просто са им гледани километрите със специална програмка и те си казват а като извадят съединителя е оригинален.
                          И казваш не ми ги говори тия на мен аз имам 500к км стаж една история на която бях свидетел един как се затяга двигател на Авто кран от шофьор със дългогодишен стаж и не зна си колко километра стаж двигателя останал без масло и на репликата ти проверява ли дали има масло той отговаря ами има лампата не ми е светвала.
                          ТА такива работи и мога да ти дам предложение щом разбираш дали амортисьорите са здрави без стенд или турбината здрава без да е замерван,вземай на половината за стендовете и се вози в колите на колегите за да разбереш дали са здрави що да дават пари за диагностики. Или викаш те не се чупят тези работи.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Щом караш дизелова кола от половин милион километра не е сериозно да твърдиш че съединителя заминава на 100к км на личен автомобил това не е сериозно независимо че двигателя е дизелов съединителя а не е от вафлени кори но щем казваш.
                            А за безиновите 156 с съединители на по 220 к км просто са им гледани километрите със специална програмка и те си казват а като извадят съединителя е оригинален.
                            И казваш не ми ги говори тия на мен аз имам 500к км стаж една история на която бях свидетел един как се затяга двигател на Авто кран от шофьор със дългогодишен стаж и не зна си колко километра стаж двигателя останал без масло и на репликата ти проверява ли дали има масло той отговаря ами има лампата не ми е светвала.
                            ТА такива работи и мога да ти дам предложение щом разбираш дали амортисьорите са здрави без стенд или турбината здрава без да е замерван,вземай на половината за стендовете и се вози в колите на колегите за да разбереш дали са здрави що да дават пари за диагностики. Или викаш те не се чупят тези работи.
                            Новачев, специално заради спокойният ти сън при следващата смяна на масло, ще я закача на екзаминера, ще го снимам за достоверност и ти го пращам на ЛС Навсякъде където съм чел някакви теми посветени на техническите спeцификации на 156-ците си пише че 100 000 км. са границата на съединителя, сигурно лъжат хората. А, колата беше фирмена за лично ползване на някакъв тип, и след изтичане на оперативния лизинг върната в кончесионарията, обслужена и с подменени чарколяци И къв викаш, бил оригиналният съединител на 156?
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • Със щампа с годината на производство на колата ,но спирам тук явно няма по запазена и хубава кола от твоята макар че темата (осирането на темата) тръгна от коментара ти за бензиновите двигатели изтъкването на дизеловите просто се опитах да ти обесня че и въпрос на избор и че няма такова нещо като по добър двигател а всичко е компромис.
                              Много ще се радвам ако колата ти наистина е запазена и е на километрите които пише на километража.
                              Ще ти кажа че съм се возил и карал не малко ТД коли и по нови и по стари и не ми харесва клатенето на ташаците ми като съм спрял на светофара и самия шум от работата на мотора аз искам да не се клати и да накарам двигателя да вие при обороти над 7000 искам 110 на втора 160 на трета и 200 на четвърта това е и затова съм си взел бензин направил съм си го гори ми разумно и въври горе долу аз това искам. И от тук нататък преставам да пиша в тази тема тя просто е за много основно почистване.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • Понеже всички бензинджии, и най-вече ти, се опитахте да ме цакате с потенциално многото километри на втората употреба JTD-та бях длъжен да поясня, какъв е случаят при мен. Естествено, че всеки кара квото иска, но вече писах в една съседна тема - в Бургас само Шумахеровци се извъдихте, тва гвъртене на гуми, прекъсвачи, тва 500 км/ч за нищо ги нямате Недейте си тормозихте машинките, тва не е Ф1. Наздраве на бургаската мафия, пък като се преселя по вашия край може и да се запознаем
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X